Opel Beyin Uzmanının İlgilendiği İnce Hastalık
Ekranda yanıp söner “F “ Arızası. Korkutur kullanıcıyı. Tanımaz kimse onu. Ama nedenleri vardır. Durduk yere olmaz
1. Senaryo: Bir sabah uyandınız ve aracınıza bindiniz. Kontağı çevirdiniz ve F arızası ile karşı karşıya kaldınız. Panik yaptınız. Firene bastınız, kontağı açıp kapattınız düzeldi. Aracınızı çalıştırdınız. 1-2 km gittiniz araç f arızası verdi ve gaz vermenize rağmen araç gitmedi. Çünkü aracınız artık viteste değil.
2. Senaryo: Bir sabah uyandınız ve aracınıza bindiniz. Kontağı çevirdiniz ve F arızası ile karşı karşıya kaldınız. Panik yaptınız. Firene bastınız, kontağı açıp kapattınız. Aracınız bir türlü çalışmadı.
3. Senaryo: Baskı balata değiştirdiniz ve 2 gün sonra bu arıza ile karşılaştınız.
4. Senaryo: Motor yıkattınız ancak bir süre sonra bu arıza ile karşı karşıya kaldınız. Ama motor yıkatmaktan olsa o zaman olurdu dediniz. Yanıldınız.
Çözümü:
2 Parçadan Kaynaklanabilir.
1) Vites Seçici Robot
2) Şanzıman Beyni
Şimdi söyleyeceklerimi dikkatlice dinleyiniz.
Aracınızı mahalle arası ya da yetkili servise de götürseniz olayın çözümü belli. Bu iki parçadan
biri hasta. Korkma ikisininde tamiri mümkün. Ama sana tamir olmaz mı dediler? Ya sen hemen koş ve o sana tamir olmaz diyen ustanın dükkânından aracını kurtar. Cahilden zarar gelir.
Ama senin ustan kral usta, bilgili usta, ne arızan olduysa hep halletti. Tamam bir şey demedik. Ancak bu beyin işi beyin gerektirir. Senin ustana beyinsiz de demedik. Bu arızanın çözümü için sadece beyin işi ile ilgilenen beyin gereklidir. Hatta sadece Opel Beyin ile ilgilenen beyin gereklidir.
Bu iki parçanın sıfırını almak istiyorsan alabilirsin. Fark etmez. Para senin ,araç senin.Ama bu işi ehline tamir ettirmek varken ya da ikinci el olarak garantili şekilde temin etmek varken neden sıfırını alacaksın ki?
Karşılaşabileceğiniz Senaryolar
1) Devamlı bir ustanız var . Aracınızı ona götürdünüz. Baskı balata dedi. Değiştirdiniz. Araç düzeldi. Bir hafta sonra yeniden aynı arıza ile karşılaştınız.
2) Şanzıman beyni arızalı dedi ustanız. Söktü. Beyin tamircisi diye geçinen birine gönderdi. Sizi de 3-4 gün bekletti. Sonra size beynin tamiri mümkün olmayacağı ve yenisini alman gerektiğini söyledi. ( aslında o beyinci işi beceremedi)
3) Şanzıman beyni dediler. Tamir ettiler. 200-400 tl paranızı aldılar. Aslında arıza vites seçicideydi. Araç iki gün sonra yine bozuldu.
Bak Opel Dostu. Bu piyasa çok akılsız cahille dolu. Aracın senin için değerli. Ama başkaları için senin paran değerli. Şimdi sen karar ver.
Aracını Opel Beyin Uzmanına teslim edeceksiniz, yoksa şansını başka şekilde mi deneyeceksin?
Bu arızaların çözümü mümkün. Mümkün olmadığı elzem durumlar mevcuttur. Ancak % 90 ını tamir olmaktadır.
Opel beyin uzmanı telefon numarası :
www.opelbeyintamircisi.com
www.garantiliopelbeyintamiri.com
Opel F Arızası ve Çözümü
Otomatik ve Triptonik Opel Araçlarda görülen F Arızasının çözümü aslında çok basittir. Ama opel kullanıcılarının bu konuda ki haklı bilinçsizliği dolayısıyla işten anlamayan tamirciler yüzünden maddi yönden sarsıtılmaktadırlar.
F Arızası kullanıcı hatası değildir. Opel 'in kronik sorunlarındandır.
Baskı balata değiştirildiğinde dahi F arızası ile karşılaşılabilmektedir.
Akü değişiminde de F arızası ile karşılaşılmaktadır.
F arızası ile karşılaşıldığında lütfen standart tamircilere aracınızı götürmeyiniz. 200-250 tl ile çözülebilen arıza bir anda size 3000 tl 'ye çıkabilir.
Genel de corsa, astra, meriva da ortaya çıkan bu F arızasının çözümü mümkündür. 2000-2006 dizel araçlarda maliyet düşük olmasına rağmen 2007 model üzeri dizel otomatik-triptonik-esytronik araçlarda durum biraz farklıdır. 2007 ve üzeri dizel opelinizde F arızası ile karşılaşıldığında mutlaka uzman bir opel servisine başvurmalısınız.
F arızası benzinli araçlarda anlık çözüme ulaştırılabilir. Bazen akünün kutup başını söküp 5 dakika bekletmeniz halinde de arıza anlık çözüme kavuşabilir. Ama daha sonra bu arıza % 100 yine tekrarlayacaktır.
F Arızası , arıza tespit cihazıyla silmekle giderilmez. Bu arıza , araç çalışırken de yapabilir, yolda giderken de.
Şanzıman Beyni ya da Vites Robotunun arızalanması ile de F arızası oluşabilir, baskı balata bitmesi ile de. F arızası oluştuğunda bizi arayınız sizi doğru şekilde yönlendirelim.
Aracınızda Kasko varsa , f arızası yaşadığınız anda aracınızı güvenli yere çekiniz, bizi arayınız ve aracınızı kaskonuz sayesinde ücretsiz bir şekilde servisimize çektiriniz.
Şanzıman beyni ve vites robotunun tamiri mümkündür. Garantili şekilde tamir edilir.
2002-2006 arası modellerde ki opel araçlarda bulunan şanzıman beyninin resmi aşağıdaki şekildedir.

Opel Vites Seçici Tamiri
Easytronic Opel Araçlarınızın vites seçici yani vites robotları
bozulabilmektedir.
Vites geçişlerinde vuruntu ya da çatırdama duyuyorsanız bunun
nedeni vites seçici robotun bozulmuş olması ihtimalide yüksektir.
Araç F arızası verdiyse gösterge ekranında bunun üç nedeninden biri
olan vites seçici robotun arızalanmış olmasıdır.
Vites seçici robotun tamiri mümkündür.
Garantili şekilde tamir edilen vites robotunun sıfırı pahalıdır.
Aracınız hiç çalışmaz, ekranda sadece f yazar . Günlerce ustanız
arızayı arar bulamaz, sonra bizi arar, biz iki dakikada arızanın vites
seçiciden olduğunu tespit ederiz, ama siz çoktan binlerce tl harcamış
olursunuz arıza tespiti yapılana kadar. Yani ustanız ya da siz bizimle
tanışana kadar. Lütfen bu tür durumlarda bize başvurunuz.
